Časté dotazy

Jak nakupovat? 

Výběr zboží

Zboží můžete najít buď přes vyhledávací lištu zadáním odpovídajícího popisu zboží, typu zboží, či značky, nebo kliknutím do určité kategorie v liště kategorií a následném výběru zboží. Dále si zboží můžete uložit do oblíbených pro pozdější nákup a jednoduše zboží porovnávat.

Košík a objednávka

Zboží, které chcete zakoupit vložte do košíku kliknutím na ikonu košíku. Když máte všechny položky Vaší objednávky v košíku, ukáže se Vám očekávaný termín doručení Vaší objednávky. Zde také můžete použít slevové kódy a kódy voucherů. Dále pak můžete pokračovat k výběru dopravy a platby. 

Doručení 

O průběhu doručení budete informování námi pomocí e-mailu a dále pak dopravcem, kterého jste si zvolili. Při přebírání si zásilku zkontrolujte a případné poškození nahlaste rovnou řidiči. Objednávka bude zpravidla doručena do 3 pracovních dní.

Reklamace zboží

Své zboží u nás můžete samozřejmě reklamovat. Zboží musí být nerozbalené, nepoškozené a v původním obalu. Pokud je zboží při přebírání viditelně poškozené, je třeba jej reklamovat okamžitě. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. 

Pokud při převzetí nebude cokoliv s Vaší objednávkou v pořádku, je třeba jí nepřebírat a okamžitě vrátit, na pozdější reklamace nebude brán zřetel. 

Jaký způsobem mohu zaplatit svou objednávku?

Převodem na náš bankovní účet: 5473453379/0800

Variabilní symbol je číslo vaší objednávky.

Kartou přes platební bránu GO PAY. 

Platba v hotovosti - na dobírku není možná. 

visa11 IMG_2247IMG_2250