Časté dotazy
Jak nakupovat?
Výběr zboží
Zboží můžete najít buď přes vyhledávací lištu zadáním odpovídajícího popisu zboží, typu zboží, či značky, nebo kliknutím do určité kategorie v liště kategorií a následném výběru zboží. Dále si zboží můžete uložit do oblíbených pro pozdější nákup a jednoduše zboží porovnávat.
Košík a objednávka
Zboží, které chcete zakoupit vložte do košíku kliknutím na ikonu košíku. Když máte všechny položky Vaší objednávky v košíku, ukáže se Vám očekávaný termín doručení Vaší objednávky. Zde také můžete použít slevové kódy a kódy voucherů. Dále pak můžete pokračovat k výběru dopravy a platby.
Doručení
O průběhu doručení budete informování námi pomocí e-mailu a dále pak dopravcem, kterého jste si zvolili. Při přebírání si zásilku zkontrolujte a případné poškození nahlaste rovnou řidiči. Objednávka bude zpravidla doručena do 3 pracovních dní.
Reklamace zboží
Své zboží u nás můžete samozřejmě reklamovat. Zboží musí být nerozbalené, nepoškozené a v původním obalu. Pokud je zboží při přebírání viditelně poškozené, je třeba jej reklamovat okamžitě. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Pokud při převzetí nebude cokoliv s Vaší objednávkou v pořádku, je třeba jí nepřebírat a okamžitě vrátit, na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Jaký způsobem mohu zaplatit svou objednávku?
Převodem na náš bankovní účet: 5473453379/0800
Variabilní symbol je číslo vaší objednávky.
Kartou přes platební bránu GO PAY.
Platba v hotovosti - na dobírku není možná.